donderdag 15 maart 2012

Eettafel

Vanaf het begin af aan heb ik besloten zoveel mogelijk meubeltjes zelf te maken, is leuk om te doen en zo krijg je meer eenheid in het geheel denk ik dan overal verschillende meubels te kopen. Ik had dus ook geen eetatfel en moest zelf dus aan de slag. Omdat je met een poppenhuis hobby niet zonder figuurzaag kan die eerst maar aangeschaft en een dunne plaat multiplex. Ik had totaal geen idee of ontwerp voor ogen toen ik eraan begon maar een schuin randje erin leek me wel leuk. Helaas kon ik niet verder met de tafel want ik had geen tafelpoten en die zijn toch wel heel belangrijk hehe. Gelukkig kwam Anna to the rescue want die had nog wel 4 poten voor mij. Met een beetje zaagwerk de pootjes iets ingekort en toen nog wat steunplakjes gezaagd in wat leuke sierlijke vormen en voila ! zie hier het resultaat (hij moet nog geverfd worden) :

2 opmerkingen: