vrijdag 16 maart 2012

Houten vloer

Al snel was duidelijk (voor mezelf) dat ik graag in 1 van de kamers een houten vloer wilde hebben maar hoe maak je zoiets?  Ik had ijsstokjes gekocht om een lambrisering van te maken maar ik vond ze toch iets te grof voor tegen de wand ....en hopla het idee om er een vloer van te maken was geboren. Omdat het natuurlijk erg lastig vloeren leggen is in zo'n klein huisje heb ik een"ondervloer"gemaakt van karton die ik dus gewoon op mijn bureau kon leggen en daar dus me helemaal suf geknipt, geschuurd en geplakt met dit als resultaat.
Bedenk er wel even bij dat hij nog afgewerkt moet worden zoals nog meer schuren en iets van een whitewash beits ofzo erover heen.


1 opmerking:

  1. Mooi ! Wat een werk, maar wel een goed idee om hem zo 'los' te maken, hoef je idd niet te zitten passen en meten in die kleine kamertjes ..

    BeantwoordenVerwijderen