donderdag 24 mei 2012

Stoel

Vandaag een setje van 2 stoelen , 1 bank en 1 voetenbankje gekocht van Euromini, eerlijk gezegd vind ik dat ze erg leuke dingen van dat merk hebben maar soms ziet het er een beetje "goedkoop" uit (waarschijnlijk ook omdat het goedkoop is hihi) Ik zie geregeld hetzelfde Euromini bankje voorbij komen dat ik een heel erg leuk model vind hebben maar de stof bevalt me niet. Ik heb vandaag dat setje dus gekocht met het besluit om het anders te gaan bekleden .Ik wil wel zoveel mogelijk meubeltjes zelf maken maar als ik iets zie voor een leuk prijsje dan koop ik dat alvast voor in mijn grote huis en zodra ik mettertijd iets zelf heb gemaakt dan verhuist het naar mijn andere huis :)
Dit is het resultaat van 1 stoel die ik vandaag heb "verbouwd", de rechter gestreepte is het origineel en de roze is zoals de hele set gaat worden. De roze is bekleed met stof van Art of Mini.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten